Výročí klanu 26.11. 2014

26.09.2014 21:43

Takže 26.11. 2014 budeme mít ROČNÍ výročí klanu AWWP ;). To nám to ale uteklo :D.

Chtěla jsem pro vás jako překvapení udělat různé akce. A hlavní věc, chtěla jsem změnit naše ,,logo,, klanu ;). Chtěla jsem změnit obrázek klanu, a s karelitem jsme se domluvili, že bych udělala ,,vyřazovačku obrázků,,.Začali byste mi zasílat obrázky na email (LadyLucy@centrum.cz). Buď si obrázek vytvoříte (upravíte nějakou fotku apod.) nebo si ten obrázek někde najdete (např. na Google) :D.

Podmínky : 1) musí to být vlk (jak jinak :D)

                  2) musí to mít málo barev (ne jako ten náš ,,duhový vlk,, ,že ani skoro neni poznat, že je to vlk :D). Jakmile se ta fotka zmenší (jako je to logo na tanku) na tom obrázku neni poznat co to je, když je tam tolik barev. Ve zvěčené verzy je ten obrázek krásný, ale na tom tanku to neni poznat :D. Např. černo-bílý, by byl asi nejlepší, ale je to na vás, jáké barvy zvolíte vy ;).

 

Obrázky mi můžete zasílat už teď (LadyLucy@centrum.cz). A vyřazovačku udělám 14.11. 2014 (a nebude trvat jen jeden den). Jinak mi můžete poslat fotek kolik chcete ;).

 

A abych nezapomněla, akce které budou probíhat (ještě přesně vám určím datum, jestli to bude v pátek 28. nebo v sobotu 29. A také sem napíšu co všechno bude za různé akce ;).

                                                                Lucy  =P